Denna sommaren!

Detta kommer bli min bästa sommar på alla år jag levt hittills i mitt liv. Min älskade flicka Elin ska bo hos mig i 3månader till en början sen får vi se framöver hur de ser ut=D Men som sagt detta kommer bli bästa sommaren och tiden i mitt liv!

Just nu är de bara 15dagar tills hon tar fotsteget på Borås resecentrum och där ja kommer möta henne med öppen och hungrigfamn med massa pussar laddade som mitt vapen:D

Detta kommer även bli en bra prövotid för vårt förhållande. Så ja är iaf nu super överlycklig och glad som faaaaaaaaan NU=D=D Jag ska ta väl hand om min älskade Elin som håller mitt hjärta varmt och skönt!


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag längtar!!

kommer bli riktigt nice, hoppas verkligen på jobb där nere=)

2010-05-24 @ 22:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback