Stugan

Idag blir och åka ner till stugan och va där tills imorgon ska bli lite skönt faktiskt med tanke på att man bara vart hemma och tränat varenda dag i 2veckor nu och träningarna löper vidare i vanlig ordning bara för man åker till sin stuga så ska de inte hindra en från att träna 1h el 2h!?

Egolördag
Sen så har ja och min Älskling<3 kommit överrens om att vi ska ha en egolördag då vi bara får skicka endast 1 sms till varandra så de gäller och hålla i detta hårt. Dettta kommer bli ett test för mig:) Men de ska inte vara några problem. Jag hoppas min Älskling får en mkt trevlig dag och att hon rår om sig sj riktigt noga, för de ska ja verkligen göra=)

Nu ska ja ta och fixa till mig tills Lars Fredh och Elisabeth Karlsson kommer och hämtar mig kl 11:00. Såp nu blir de en skön dusch, frukost och lite dator fixande på den bärbara som ska med sen e ja helt färdig.

Så ikväll blir de inget Blogginlägg så ni inte sitter och väntar! De kommer imorn när ja kommit hem=) Ha en bra lördag allesammans, drick inte för mkt och sköt om er. Puss&Kram



Kommentarer
Postat av: Hon.

Hoppas du får en jätte bra dag nere i stugan=)

Kommer sakna dig en massa. Puss <3

2010-05-22 @ 08:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback