Heja heja=)

Idag vakna ja till mobilalarmet som ringde kl 05.50 för kl 06.00 va de ju dags för hockeymatch mellan Sverige Vs Finland, den kan man ju inte direkt missa! Sverige va mest taggat och de vann med 3-0 Underbart! Efter de var de dax att bege sig ner till arbetsförmedlingen på möte och även lämna in en ansökan på ett ställe i stan där ja hoppas ja kan få någon sorts anställning iaf. Sen tog ja bussen upp och hälsade på uppe hos grabbarna grus på Bergdalens IK som blev glada över att se mig och tjöta lite skit. När ja var där uppe så sökte Svensk Transfer upp mig på mobilen och ville att ja skulle komma upp och skotta deras tak igen dock ett annat mkt mindre tak. Så ja gjorde drygt 2.5h idag och ska dit imorn igen och skotta vidare. Pengarna rullar in de e fin fint=)

Nu sitter jag och lyssnar på Damhockeyn mellan Sverige - USA som står 0-4, så de ser inte speciellt lovande ut! Ska snart lägga mig med så ja orkar med att skottat taket imorn=) Så godnatt bloggen så syns vi och hörs imörn=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback