2 veckor har snart gått!

2 Sköna veckor har snart gått sen man flytta med sötnosen upp till Norrtälje!=) De känns mkt bra och jag trivs  bra här med alla personer som är runt omkring mig.

Jag sökt en hel del jobb under dessa 2 veckorna som gått oxå så nu väntar man bara på svar från dem. Gymmet går framåt oxå som ja visat i tidigare inlägg. 

Helgen har vart soft, vi umgicks med Elins kompisar Sara och Tobbe. Vi käka gott och kolla idol och film. Spelade även Buzz på Ps2 som va riktigt kul iaf när Sara blev sur på Tobbe^^ hehe. Lördagen blev snarlik fredagen fast då var det en till kompis från Elins sida som kom med sin "nya" kille och umgicks och kolla film osv.

Idag har de vart lugnt under dagen inte gjort så mkt. Vid 17 tiden drog jag och Elin ner till Norrtäljes träningscenter för och köra ett stenhårt boxningspass. Nu är man hemma efter de och man är total kvaddad i armarna efter 75min fullt ös. Nu så blir den en dusch sen grillat och film=)

Ha en fortsatt bra kväll alla SJYSSTA läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback