Folk på gymmet

På gymmet idag gick de super bra och träna kände mig riktigt pigg faktiskt. Har ju dock tränat hela veckan innan så man börjar ju verkligen komma igång rejält med kondition och styrkan. Men idag så fick man lite expert tips från en gammal Gladiator Plexus som kan de här med och skaffa sig rejäla muskler osv. Måste säga att denne man är ingen lite gosse när man står face2face men dock väldigt trevlig och skön.
 

Nu ikväll blir de och spana in nya lagets träning i Contiga hallen och snacka med tränare och lagledare igen. Så nu ska jag dra och fixa till mig lite lätt och sedan dra till hallen. Detta lag lirar i en högre division än mitt gamla lag.
men tjingeling nu pyser jag! 


Kommentarer
Postat av: Peter

Det bästa sättet du kan visa upp dig på, i nya laget, är att dra ett stenhårt slagskott på tränarens knä under första träningen. Sen lär din plats på blå vara given i PP!



Ps. Ta i för kung och fosterland! Ds.

2010-09-30 @ 22:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback