Hemma efter träning

Är nyligen hemkommen från träning med oldboys ikväll. Skönt som fasiken och köra med dessa gubbar många sköna:D De finns en del av dem som har grym potential att kunna spela div2 och 3 hockey utan några problem. När vi lirar på tisdagar och söndagar så går de undan, riktig bra tryck på spelet och snyggt är de med. Fina uppspel osv mkt bättre hockey än div 3 laget Roslagen som jag oxå tränar med en hel del. Roslagen har många brister i sitt spel allt ska ske i mitten och de blir bara pannkaka av alltihop ist för att dra en en lätt sargare som bildar nåt vettigt frammåt. men men de har sitt spel, bara att gilla läget i mitt läge^^ hehe

Hemma hos min sötnos Elin igen efter ett skönt pass. Har precis käkat varsinn knäckis nu blir de och kolla datorn sedan blir att sova och lite tv så man kan ta sig an en ny dag med nya möjligheter.

Morgon lir stilla och lugn, vila för min del så man är fräsch till torsdagens träning med RHC(roslagen).


Nu ska jag fixa mig för sängen och ta min elin med mig så vi kan kolla tven ihop:) godnatt folket

P.s Älskar min Elin mkt , 10månader va de i fredags, de kommer bli mera<3  





Kommentarer
Postat av: Elin

Älskar dig sötboll. min underbara pojkvän !

2011-01-18 @ 23:28:47
URL: http://elindenfina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback