Gråter Blod!

Fy fan va ja längtar och ja kommer längta ihjäl mig! De hinner knappt tabort isen innan längtan och saknaden kommer=( Nu är de 5månader fyllt med massa annat som väntar och ja hoppas de blir en tid där man kan blir bättre och lyckas med de mål ja satt upp som ska avklaras. Tänker satsa fullt ut när de gäller sommarfysen som går av stapeln om 1månad(3Maj).

För min egen del tänker ja börja redan imorn med min försäsongs träning så man inte tappar allt för mkt. Men ska köra löpning 1gång per/dag och backträning 1-2ggr i veckan. Ska även ta en promenad varje morgon så man ökar förbränningen. De kommer bli lite kämpigt i början men ja ska ge mig fan på att detta ska gå och viljan finns kan ja lova!

Antingen ger man allt eller inget=D Så jag GER allt hehe. Wish me good luck!?

Nu ska ja snart gå och lägga mig, så godnatt med er därute! nu signar ja ut slut=) Kärlek och Repsekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback