Kommit en bit på vägen...

Har ja packat lite saker och även fixat till min bärbara dator så den e redo för resan. Har fört över lite musik och filmer på den så man har nåt och se på upp vägen i bussen till sötnosen min, de e ju bara 2dagar och nåra timmar sen tar ja bussen. Men först så ska man hinna med och få klart alla saker som ska med.

Nu har ja fixat lite med några saker som ska med så nu ska de bara packas ner så de inte går sönder. Nu ska ja kryssa av sakerna som ja packat ner, nu e de inte mkt saker kvar som ska packas:P Hörs lite senare puss hej

Kommentarer
Postat av: Ida

tihi, jag har frågestund på min blogg, vill du vara gullig och fråga mig en fråga? :) är ute och raggar lite frågor, haha! :D

2010-04-25 @ 19:58:57
URL: http://sjundeaaugusti.blogg.se/
Postat av: Hon.

Du är så duktig.. snart är du hära=)läääängtar älskling

2010-04-25 @ 22:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback