Morgon kaffe

Sitter och dricker en mugg morgon kaffe medans ja skriver dagens första inlägg till er där ute som läser=D Joggingrundan igår kväll gick riktigt bra blev 3.5km sen blev de lite handboll och bastu. Sen bar de av hem och varva ner lite till vid datorn med kvällsmat. Gick och la mig strax innan 12 inte vanligt när de gäller mig, låg och tittade på Hem till midgård. De va riktigt skönt och sova, fick 9h sömn. Så idag känner ja mig utvilad och redo för ny utmaningar i min vardag!


Idag kanske ja åker ner och hämtar hem mina hockeyskydd som ja ska skrubba och tvätta tills nästa säsong. För det är ju ingen härlig stank som väller ut ur trunken kan jag lova, iaf för er som inte är vana vid de. Men för en som är bland de känner inte av de direkt. Nu ska jag kolla på Andra Avenyn i väntan på gullungen ska logga in på Msn och Skype. Ha en bra dag alla godingar därute!=)

Kommentarer
Postat av: Hon.

du är alltid så positiv hubbis..=)

Jag råkade somna om men nu är jag vaken och väntar på dig=P

2010-04-07 @ 11:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback