Mr.lonley at home

Nu sitter ja här och chillar efter frukosten. Idag for Päronen och syster upp till vänersborg för och se Magnus uppträda med några andra i nån Abba sak. Ja hoppas de får de kul där, hade gärna joinat men kunde inte slösa pengarna ja har just nu:) Nu är ja själv hemma och de känns rätt gott men ändå sjukt tråkigt:( hade vart mycket mysigare om min flicka vart här med mig och umgåtts och myst. Ja saknar henne mer &mer för varje dag som går men ändå vet ja att dagen kommer då ja ska fara dit.

Så nu när ja ska va själv hemma så ska ja ta en titt på min cykel, packa lite saker till resan sen blir å prata med min baby och ikväll blir lite kalas för Jonas Eriksson som fyller 31år, Grattis till dej vännen! Annars blir de chill, nu ska ja göra annat så ha de bäst i de fina vädret vi har=) puss på er alla!


Kommentarer
Postat av: Hon

låter som en mys dag sexi.

2010-04-24 @ 10:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback