Nu blir de....

Nej nu e de dax och sova kroppen säger ifrån ikväll.
Ikväll har ja ägnat mig åt att prata med min älskade flicka i skype och spelat lite med henne, hon vann ikväll. Grattis baby=) Annars har de vart skönt och vara hemma med mor och far. Har gjort en checklista över liter saker ja ska ha med när ja far iväg nästa Onsdag. Ska bli skönt och komma iväg från Borås ett tag. Återkommer med destination när den dagen närmar sig! Ni som e nyfikna kan ju alltid fråga^^ hehe

Nu ska ja slänga mig i sängen och se en film, å ikväll blir Punisher warzone som e 1a på listan=) Godnatt allesammans puss på er

Baby de e 4dagar kvar om 13min=) pussar på dig<3


Kommentarer
Postat av: Hon

jag vinner alltid=)

4dagar kvar Läääääääängtar!!!

2010-04-24 @ 09:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback