Osch så trött!

Dagen i stugan va riktig trevlig, Vi fixade emd ved som vi hade fått av Krister & June. All veden täckte upp hela vedskjulet och vedhög utanför uterummet så nu kan de eldas för fulla muggar i krematoriet:D Annars blev de lugnt och skönt i stugan gick runt och små pilla lite och körde lite bil:D Blev super sugen på att fixa kortet nu. men måste fixa jobb först och de e ingen lätt match att gå:/ men men att slå i underläge är en vana från många håll och kanter.

Har längtat nåt sjukt mkt efter min sötnos idag oxå, känns som man blir knäpp ibland så mkt snurrar hon i skallen men ja tycker de är så underbart å ha henne vid min sida å snart får ja höra hennes andetag när hon sover<3
 
Nu ska ja ta mig en varmdusch och sedan sätta på en bra film och slänga mig i sängen slöa en stund innan John blund kommer med sitt sömnströ.

Godnatt på er därute=)



Kommentarer
Postat av: Elin

Aww!!!Du är så söt baby! snart snart snart ses vi igen=)<3

2010-04-27 @ 10:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback