Reklam

Kursstarter i Maj

Nu drar jag igång med några kurser

 

 

OBS det finns platser kvar på medial prova på dag den 25/4

 Kasta/spå i runor

 

På denna kurs så lär vi oss hur man kan spå med runor. Vi lär oss alla runteckens betydelse. Sedan så lär vi oss hur olika läggningaroch hur vi tolkar dom. Vi lär oss även hur man kastar runor och sedan spår deras betydelse. Vi tar upp om skyddsrunor med mera.

 

Pris: 1200 kr inkl kursmatreal dock ej runor (Dessa ska vara personliga och får ni köpa själva)

Kruslängd: 5x3 timmar

Kursstart: 3/5 anmälan senast 25/4

 

Spå/söka med pendel och söka med pekare

 

Att spå och söka med pendel. Då får ni lära er hur man programerar en pendel. Ni får lära er hur man söker efter försvunna pesroner över karta. Att söka med pekare Då får ni lära er konsten att gå med pekare. i får även lära er hur man kan söka efter Guider/Skyddsandar.
 
Pris: 1200kr inkl kursmatreal (dock ej pendel eller pekare)
Kurslängd: 5x3 timmar
Kursstart:  25/5 anmälan senast 15/5

 

 

För mer info om mina kurser kolla in min hemsida. www.eagleeyetarot.com

Väl mött på mina kurser Lennart Dahlqvist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback