Underbar helg!

Denna weekenden har vart super duper bra i de värmlänska skogarna med flickvännens släkt:D

I fredags tog vi tåget kl 10 till laxå där vi byte till buss mot degerfors där Elins farbror kom ich hämta oss efter vi tagit en god lunch på Ralf's Pizzeria. Senare på kvällen blev de fullt upp med kräftburar och middag på Åtorps omtalade pizzeria(toppen pizzor) senare på kvällen kolla vi in kräftburarna och gick till sängs.

Lördagen starta kl 06.00 med frukost och efter de blev koll på burarna som skulle tas upp. Jag fick offra mig som nykomling att hoppa i och fixa upp en bur som hade fastnat på botten då va kl runt 8 på morgonen, vattnet va inte så värst kallt kan ja säga. Senare under dagen blev de fotboll Åtorps ik mötte värmlänska topplaget i 4an. På kvällen samldes hela Karlsson släkten för en mysig grillkväll med mkt kött och annat gott=) sen blev de mkt goa skratt och diskussioner om mkt.

Söndagen va de allt lite tungt och behöva åka därifrån, ja ville bara stanna kvar där bland allt gott folk:) får hoppas på fler besök i Åtorp. I eftermiddag vid 16tiden kom ja och älsklingen hem till Borås då vi bestämde oss för att dra och kolla på Borås HCs träningsmatch mot Nybro Vikings som sluta med 1-3 förlust, 2a förlusten denna vecka för BHC!

Nu har min älskade Elin bjudit mig på China Town och de blev en toppen avslutning på en perfekt och skön helg! TACK alla inblandade=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback