Hemma igen...

Nu är man hemma sen 2h tebax från stan och knalleland(köpcenter). De va inte mkt folk i knalleland allt folk väntar väll tills kvällens bravader nere i stan där de är live band på torget ikväll i form av Playtones(dansband), de e inget ja är speciellt intresserad av. Så jag åkte mest igenom stan bara och såg rätt mkt strömmande folk. Nu har uppträdandet vart i 30min och ja tror inte de kommer vara så mkt folk därnere mest gamla kanske!? who knows?^^

Ja sitter och lyssnar på musik och tar de allmänt lugnt, funderar dock på att gå till sängs lite tidigare ikväll och kolla tv tills man somnar som en stock brevid min sötnos, så får man kanske några extra timmars sömn som kan behövas.

På jobbet idag har ja fortsatt och dra alla dessa 8000st bordshockeyspel, har även börjat packa... Hann med och packa drygt 4.500st innan kl blev 16.00. Har juu även hunnit med och jävlas med mina älskade arbetskamrater i vanlig ordning^^ haha alltid lika sjukt roligt! De lyser upp dagen på jobbet för en. 

HELGEN
De ska bli härligt med lite skön helg, på lördag blir de och dra på födelsefest på krogen för 2st tjejkompisar som ska fira sig=) Annars är helgen rätt oplanerad, jag lär ju uppdatera i helgen. Men nu ska ja göra annat så vi hörs alla läsare, ha en fortsatt bra torsdagskväll och helg=) puss på er

Ny bild med dagens klädsel


Kommentarer
Postat av: marita :D

digger bloggen din!

koslig med kommentar tilbake :)

2010-07-08 @ 22:10:20
URL: http://maritam.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback