Me and my lovers day<3

Idag firar ja och min älskade Elin 3månader ihop. Detta är de 3bästa månaderna som ja någonsin upplevt hittills, Älskar min Elin apa mkt och hon är så mysigt underbar denna flicka. Tiden har gått rätt fort när man haft henne vid sin sida och en hel del roliga minnen har de blivit och kommer bli många mer:D

Idag har vi firat lite lätt, när ja kom hem från jobbet fick ja kycklingwok till middag de satt klockrent i magen, efter de blev de bad i 1.5h i B-sjön sedan bar de av hem och hämta lite pengar till glass, de va satt mkt gott med glass:) Nu sitter vi och chillar.

Men nu ska ja göra nåt annat kul hade ja tänkt så nu har ni nåt litet och läsa iaf:) ha de gött puss å hej

Bilder på mig och min älskade Elin:)




Kommentarer
Postat av: Elin - sockerbiten

<3

2010-07-14 @ 21:13:54
URL: http://elindenfina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback