Kungarna av Tylösand

Nu snart blir de dax att se veckans avsnitt av nötterna i Tylösand. Rätt soft serie de gjort med sköna typer som Nemo pökarn Nr1 och fyllot Jockiboi som spyr ^^.  Alla personer i huset är ju softa, dock stör ja mig på en brud där som lipar sönder... Åk hem tönt brud haha. Hoppas kvällens avsnitt blir fyllt med röj. Nu ska ja dra mig tillbaka och fixa mig för natta, för imorn blir de upp 7 och gymma och jogga stenhårt:D så godnatt gott folk!

Du som leker pajas när du kommenterar lägg ner jag har ditt IP-nr registrerat varje dag:D

Kommentarer
Postat av: Peter

Det är bra Fager.. Kvällens avsnitt levererade precis som vanligt! Såg du "Bartenderskolan" igår på 3:an? Riktigt bra tv! Och snart kör Paradise hotel igång igen, det blir inte mycket fritid kvar!

2010-10-06 @ 23:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback