Träningen....

Styrketräningen ger tydliga resultat. Ikväll körde jag stenhårt på bröstmaskinerna och sen full fart på tricepsen som e totalt kvaddade just nu. Har ökat 20kg viktmässigt på maskinerna just idag och de känns riktigt bra så nu sod maskinerna på 70kg :D så de e naajs! Jag har ju tänkt och bräcka mitt gamla bänkpress rekord från 1a året i gymnasiet som ligger på 120pannor(kg) så de ska bli kul och träna in för de målet.
Har ju lyckats med att arbeta bort en del runt magen och lite vikt men de ska bli mkt mkt mer än så hade jag tänkt mig. Känns som att jag är i ett bra stimm just nu med träningen.
Så imorn kör vi än en dag på gymmet och fullt ös 1.5h=) Så tjingeling tanga string!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback