Äntligen Fredag=)

Då har även denna vecka rusat förbi i hastig takt som vanligt och en vecka är gjord på praktiken känns mkt bra!

Idag gjorde vi inte så värst mkt på BIK vi fixa ett glasskåp sen städa lite inför utlåning av lokalen i morgon. Slutade vid 14 idag härligt, så ja tog mej en promenix ner till Knalleland och Stadium för och kolla efter ny keps men fann ingen som föll mej i smaken...sen bar de vidare till Intersport och kolla efter nytt blad till min hockey sticka men blev inget där heller för kände att 450-600kr kan vänta te ja fyller år. Efter drog ja ner till stan för att köpa fingervantar och parfym, fick tag på vantarna men inte min parfym som tillfälligt va slut på Kicks=(

Ikväll drog ja ner till hallen för och se på laget Borås Lynx - Trollhättans HC och denna match slutade med 8-2. Starkt jobbat idag gubbar!

Nu ska ja packa väskan för morgondagen, sen blir de och kolla Riverside. Have a nice night! see ya pals=)

Kommentarer
Postat av: Wille

Ja jag känner igen det att man måste bromsa sig när det kommer till så kallade kul inköp, jag är sugen på ett nytt objektiv till min kamera men det får också vänta ett tag, 18000 är ju inte nått man bara kastar upp för att det är kul att ta lite bilder i ishallen.



Ha det gott så ses vi på BLÅLINJEN



Mvh Wille

2009-11-14 @ 10:23:40
URL: http://wilens.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback