Jag vet inte vart jag ska men jag ska komma dit!

Lördagen började ja med att åka ner til hallen och träna 2h med nåra grabbs från laget och sedan stanna ja kvar och kollade på Borås HC - Kungälvs IK 5-1 och efter de spelade tjej laget i div3 och de vann med 2-1 över Hovås. Efter var Per snäll och körde hem mig så ja slapp ta bussen som i vanlig ordning.

Senare på kvällen vid 23tiden tog ja bussen ner till stan och gick till Tonic ett tag och träffa lite skönt och galet folk, hade riktigt kul där röjde runt lite med folket=) Roligast var nog när ja träffade Jimmy Lundin som ja gick i samma klass som 1-6 som ja inte träffat sen dess, de blev härligt återseende. Sedan drog ja, Anders och Sandra Kantola vidare te donken, sen tog ja bussen hem och la mej och kolla film. see u around=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback