Glädjen bara strömmar in=D

Vilken eftermiddag/kväll de vart, de kändes riktigt bra och komma till dagens BHC match och få se dem spela rätt bra hela matchen rätt igenom som de sällan brukar göra. Matchen mot Almtuna slutade med en go vinst 3-1 och kvällens målskyttar blev Anton Gustavsson med 2mål och Erik Andersson med 1mål.

Efter ja sett matchen var de dags för min egen träning och de blev rehabträning för mig och min mongolida axel. Fick med mig Robin Lantz upp te gymmet även han med axel problem dock värre än mitt, Hans hoppa ju ur led....ugh vi rehaba oss bra med dem lätta vikterna och lite cykling som värmning sen kör vi även lite mage, rygg och ben.

Nu när man sitter här och ugglar vi nätet så dyker min käre vän Anders"tokstollen"Ahlgren in på msn och överraskar mig med invite till filmprogramet som är likt Spotify vid namn Voddler de ska bli najs och även ha detta program så kan man fixa film när man behöver=) detta räddar min kväll fram till JVM! Tack Anders

hoppas man får med nån invite så kan man ju dela ut de till nån snäller person;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback