Löften e till för allt hållas!

Gårdagens träning va ingen höjdare, iaf inte de man fick reda på före träningen.. Per som hade blivit tillsagd att ta träningen och sätta oss i 5or och säga hur laget till kvällensmatch mot LN70 idag skulle se ut. De som gjorde mig ledsen, förbannad och förtvivlad var att Christer(tränaren) hade lovat mig i slutet av november att ja skulle få spela hela denna LN70 matchen och ha de som morot i mitt utvecklande i hockeyn och viktminskningen, Men nu stod ja inte ens med i laguppställningen och näst intill alla undrade vrf och även ja undrade mest... Stannade kvar i hallen till 11 igår kväll med micke och hjälpte honom med lite saker och ja ringde även Christer 6ggr utan svar. Så ska försöka få tag i honom idag och få en förklaring till vrf han inte lagt in mig i laguppställiningen.

Jag hoppas ju att ja ska få vara med grabbarna och bidra med allt ja kan bidra med och lite till=)

Nu är de dax att käka lite frukost och ta mina tabletter (grönt tea och äppelcider)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback