Pisseryck^^

Igår kväll fick ja nåt jäkla pisseryck och ringde vaktis Micke och kolla om de gicka bra att man kom ner tidigt och körde ett pass på is och de gick utmärkt. Ja åkte ner halv 8 imorses  och börja träna kl 8-13.30 med 40mins vila mellan 10-11 då ja tog en fika när de käka frukost, gav dem en del goa skratt som fick dem på bra humör=) De e alltid lika kul och få andra och skratta:) den aktiva tiden ja befann mej på isen va 4h 20min och de känns i bena och kroppen.. Är just nu rätt sömnig så ska snart gå och lägga mig.

Ikväll har jag vart och tittat när vi i Lynx mötte Töreboda och åkte på psik med 2-4, så kan de gå när man faller dit i svackor.. lider med grabbarna synd att man aldrig får bidra med nåt=( men min tid kommer och de e bara och vänta:) Nu ska ja fixa mej för sängen godnatt och sussa göttans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback