Getpitt oxå!

Hopp... de va vår segersvit över, idag blev de förslust med 3-1 mot Teplice el nåt... Matchen va inte den bästa precis, bollen va opumpad, planen mer lik en åker och domarn som alltid lika kass på de han gör! men men.. de är bara och ta nya friska tag på torsdag kl17.00, vilka vi möter då de veti sjöven.. ja hoppas de blir vinst iaf:D

Nu så blir de käk med syskonen och Elin älsklingen och Jonas.. Syster gör käket så de blir pytt i panna med stekta ägg och ett stort glas saft till:D

Idag fick ja reda på en jätte tråkig sak angående hockeyn och de gjorde mig jätte ledsen, Så nu vet ja inte hur ja ska göra med min lilla hockeykarriär. Men ja tänker inte ge upp mina mål när de gäller att bli bättre fysiskt. Så just nu känns de inte ens roligt att gå ner och träna med laget. Får se om ja söker mig vidare till nåt annat när liggande div3 lag eller Borås Knights i Div4.

Nu har ja och älsk och bror spelat lite basket i 30min, riktigt kul må ja säga så de blir och göra de efter jobbet med baby:D

Dax att dra sig till sängen och få lite sömn... Men först blir nog en snabbis dusch och fixa lite kläder till imorn till jobbet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback