Skönt med helg

Igår kom farsbror och hämta upp mig och Elin så vi åkte upp och hälsade på farmor och farfar 2h, de hade ju väntat spänt på att få se och träffa min Elin. Farfar va dock nyfiknast av dem hehe, han flög upp ur sängen som en raket. Elin skrattade gott åt farfar när han tjabba lite med farmor under tiden vi tog en kvällsfika. Min farbror visdade även oss hur pekarna han har fungerer för att leta upp energifält i luft och mark...de va sjukt fräckt och se att de faktiskt bevisade att de inte båg. Efter ett vid 21tiden far vi hem och popade popcorn och kollade lite på film.

Idag blir de 50års kalas hos pappas bästa kompis, de ska bli kul:) Kvällen är oplanerad hittills så dörrarna står öppet för förslag. Nu ska ja ner och sätta på kaffe och fixa lite frukost för snart kommer päronen hem och ska fixa sig till kalaset.

Vädret blir toppen idag med, de blir en stor tumme upp för de(Y)=)

Här kommer en bild på mig som ja tog på mitt nya jobb:D


Kommentarer
Postat av: Peter (coach)

Tjena Fager! Hoppas du inte gått in i vägen av allt jobb! Kommer ihåg en gång för ett tag sedan nät du la upp en länk till din farbrors hemsida. Hittar dock inte denna nu, kan du slänga upp den igen? Ha det gött, hej!

2010-06-05 @ 13:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback