Bjuder upp till dans^^

Idag har ja vart i knallekand med farbror och tagit en fika och kikat runt lite i affärerna, kollade även in Ola Stokkas nya butik i knallerian Stokkage. De hade mkt snygga kläder där, så dit blir de å gå nästa gång man ska köpa en ny t-shirt el dylikt=)

Efter ja va i knalleland så bjöd min bror mig på pizza som va underbart gott och få sätta tänderna i, de va ju ett tag sen man käka pizza. Sen satt ja och prata på skype en stund med E innan de va daxs att fixa till sig för kvällens bravader. 

Kvällen tillbringa ja först hos David Andreasson och Kattis med lite soft krök innan vi skulle dra vidare till Borås parken där de va dans. Tro de eller ej, Ja va faktiskt uppe och tog mig en dans dock inga svåra steg men de funka den stunden iaf... Tur att de va sofia iaf, hon stod ut med mina dåliga steg, Tack gumman! hehe. Annars va väl kvällen sådär blev uttråkad osv men sånt man får ta ibland=( Nu ska ja gå till sängs och sova länge och skönt=) Godnatt alla goa glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback