Gästbloggning.

Precis , ni läste rätt. de är gästbloggning.Den söta Anonyma är i farten.
Tänkte att jag kunde skriva ett litet inlägg för att Davveboy inte har gjort de idag. ( DÅLIGT, en stor diss på dig )
Man kan inte hinna med allt i den här världen.Han är ju rätt upptagen kille (tycker jag).  Så detta inlägg kommer inte att handla om lilla söta mig.Lite kanske HHEHE.
David är just nu på lite partykrök. Han blir borta hela kvällen tyvärr.Han kanske bloggar när han kommer hem, de märker ni då.
Riktigt tråkigt för mig att han är borta hela tiden..  Men jag ringer och stör honom lite ibland. Stackars han, men jag vill ju också ha lite tid med honom.
Jag får inte den tiden jag vill ha av Davvepojken meenmen ,sånt man får leva med eller hur.
Tänker bjuda på en liten bild på honom. Tycker att han lägger in FÖR lite bilder och de är inte godkänt. Jag gillar mycke bilder , blir mer intressant då.

Och ni kanske tänker: Varför säger hon inte vem de är
Jo för att alla människor kanske inte ska veta vem de är. + att jag gillar att vara anonym.
Iallafall.
David är en sån kille som gör mig galet glad.Jag känner mig jätte trygg med honom.Han gör så allt deprimerande försvinner när han väl har tid för mig.
Han är en sån kille man har drömt om liksom. Han är riktigt omtänksam,snäll och galet söt=)
Jag är en sån tjej som aldrig litar på killar. men jag känner att jag kan lita på David till en viss del. Kanske därför jag känner mig trygg me honom.

Hoppas de här duger för er. Ni får ha en jätte bra Lördag, glöm inte att ställa fram klockan 1timme.. Tror de är så??
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback