Vädret = underbart

Idag har de vart jätte skönt väder och varmt oxå:D Därför tog ja tillfälle i akt och fixa min cykel och cyklade en runda på 13km de sög gött i bena på hem vägen. Cykla från Norrmalm-Tullen på 15min de gick fort eftersom ja hade lite tidspress på mig. Varför då denna tidspress de va för att ja och min farbror som ringde upp mig ville ha med mig en tur till vårmarknaden som är i stan. vi gick runt och kolla i 1-2h men fanns inget vidare intressant och lägga vantarna på, mer än en söt/fräck rosa keps då. Så ja sa till mig sj att ja ska spara de pengarna ist till nåt vettigare typ midsommar?!:P Sen åkte ja och farsbror och handla på city, Ja köpte loite sallad,tomtater, gurka, tonfisk, en hel kyckling och mjölk ska ha detta och lite annat i helgen nu när ja e sj hemma.

Nu sitter ja här och försöker hitta nåt/nån och tillbringa denna kväll med. Hade velat göra de med min älskling men hon är tyvärr hemma hos sig=( Hon ska ut med sina vänner på en lokalfest och dra till de lite=) Men nu funderar ja på att gör mig lite tonfisk el kycklingsallad!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback